abu

مقاله بررسی سرویس پیام كوتاه و تبلیغات تجاری در ایران

مقاله بررسی سرویس پیام كوتاه و تبلیغات تجاری در ایران سرویس پیام كوتاه (SMS) و تبلیغات تجاری در ایران مقاله بررسی سرویس پیام كوتاه و تبلیغات تجاری در ایران چکیده ی قسمتهایی از متن: تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ا

راه های کاهش و مبارزه با قاچاق کالا و ارز

راه های کاهش و مبارزه با قاچاق کالا و ارز راه های کاهش و مبارزه با قاچاق کالا و ارز راه های کاهش و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آنجا که قاچاق، هزینه های انسانی و اقتصادی سنگینی برای کشور به دنبال دارد و به ویژه به نظام اقتصادی کشور لطمات جبران ناپذیری وارد می کند. مبارزه منطقی و معقول با این